En vecka senare...

Nu har det gått en hel vecka efter operationen, och jag har återhämtat mig bra.
Ingen infektion har kommit och igår jag var ute på en promenad på gymmet.
Efter att ha sovit i nästan 3 dygn och gått från säng till soffa i flera dagar tog jag min promenad. Det märktes att det var länge sen jag var uppe, och vilken ryggvärk jag fick sen på kvällen efter mina 5km på bandet. Har ju gått så ihopkurad och det var väl nästan första gången jag gick helt rak så det blev väl nån överansträngning men nu känner jag inget.
På torsdag är jag tillbaka på jobbet igen, och med jobb innebär det julrusch. Kommer knappt att vara ledig något fram till efter nyår så nu har jag 2 dagar med studier först, har lite att ta igen nu kan man säga. Vi har inte heller något jullov så jag håller på att förbereda hemtentan som kommer i januari och läser massa litteratur.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin