Hemma igen...

Då är man hemma igen efter operationen. Har sovit nästan konstant sedan jag vaknade från operationen i tisdags lunch. Så det är tur att man har en så snäll och omtänksam sambo som hjälper mig massa när jag hat ont. Men jag gör framsteg, jag har tagit mig upp ur sängen själv en gång! 
Operationen gick bra annars, de slapp öppna buken och fick ut cystan på äggstcoken. De gjorde fyra hål i magen varav ett lite större. Magen är jätte svullen och öm, så det är svårt att resa sig upp från liggande ställning och överlag jobbigt att anstränga sig. Tänk vad mycket man använder magen egentligen, som blir en plåga att anstränga när man har ont. 
 
Så här såg jag ut när jag kom hem igår jätte svullen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin