Personlig begravning

I går hade jag hand om kommande begravning och det är särskilt roligt när de anhöriga vågar välja något utövde det vanliga. De hade valt en kistdekorationen ur EuroFlorist begravningsbok, en tvärliggande, smal med långt häng på sidorna och helt i olika rosa nyanser.  
Blommor var amaranthus, gloriosa, hortensia, delphinium, rosorna sweet avalanche & bellaros, nerine.
Det gröna bestod utav murgröna, plumosus, ormbunksblad och aspedistra
 
Tyvärr har jag ingen bild på kistdekorationen då vi hade ett bil inbrott, min kamera med alla bilder i låg i väskan som blev stulen tilsammans med min plånbok. Tråkigt att sånt händer när man faktiskt kommer ihåg att ta med sig kameran och ska fota lite på jobbet. Så det får bli en ny kamera sen och fota massa nya fina bilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin