Snart dags...

Efter flera undersökningar och väntetider är det nu äntligen dags för operation på tisdag. Kallelsen har kommit med massa informatiln om vad jag ska tänka på innan och efter operationen.
Det blir en titthålsoperation där de ska ta bort cystan i min vänstra äggstock. Operationen skulle ta från 30min till 1timme och beroende på hur jag måddde efteråt kanske jag kunde komma hem samma dag, som jag hoppas på att få göra.
Nu har vi äntligen kommit en bra bit på väg och det innebär att det snart är dags för IVF.
 
Nu känner man massa hopp igen!
 

Kommentarer
» imobiliare

Agenția imobiliară District Real Estate se remarcă prin soluții inovatoare și servicii.
Cu o echipă dedicată de agenți imobiliari, District
Real Estate oferă servicii complete și personalizate pentru nevoile clienților săi.



Principalele servicii oferite de District Real Estate includ:

Vânzări și închirieri de proprietăți imobiliare: Agenții imobiliari experimentați de la District Real Estate
asistă clienții în procesul de vânzare și închiriere a proprietăților, furnizând sfaturi și îndrumare în alegerea opțiunilor.
Aceștia își folosesc expertiza pentru a găsi cele
mai potrivite opțiuni, în funcție de cerințele și bugetul fiecărui client.

imobiliare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin