Dagar som gått

Helgen gick fort särskilt när hela helgen nästan var uppbokad och nu är det redan tisdag, tiden går fort ibland. 
Helgen bestod av städning, babyshower, shopping och träning nu satsar jag på att plugga massa i veckan.
 
Städning, hade tänkt att städa innan helgen kom men praktiken satte stopp för det, det va inte så motiverande att ställa sig och städa när man kom hem på kvällen. Men det var fort avklarat på lördag förmiddag. 
 
Babyshower, en kompis ska ha barn snart så vi hade babyshower hos mig på lördag kväll. Det blev god mat och smaskig tårta. Lite blandade lekar, där jag kom på 3:e plats och sen var det presentuppning. Blev även lite mello som stod på i bakgrunden.
 
Shopping, följde med syrran på en liten shoppingrunda på söndag förmiddag. Vi hittade lite blandat smått och gott. För mig blev det en vårjacka och ett par tygskor med klack. längtar tills man kan ta på sig jackan men än så länge är det lite väl kallt.
 
Träning, på söndagskvällen blev det sen ett spinningpass. Alltid skönt att träna lite, igår blev det även ett center pass och muskelpass. Muskelpasset var riktigt kul men jag behöver verkligen träna på min kordinationsförmåga som är lika med 0. Använda armar och ben samtidigt som man följer musiken i uppvärmningen va inte lätt! Men sen gick det mycket bättre så idag har man lite skön träningsverk.
 
Dags att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin