Dagarna bara försvinner

Det har gått många dagar sen jag skrev sist och dagarna har bara försvunnit och inte har man gjort nått vettigt heller. Har nästan lite dåligt samvete för att man bara gottat sig och haft lite lediga dagar när man egentligen kanske skulle behöva plugga lite. 
Men en liten resumé på vad jag sysslat med kommer här i alla fall. Det har blivit mycket träning, varit i skolan, fixat och grejat hemma, varit en sväng till ikea, firat alla <3 dag med min älskling och imorrn tar vi en tripp till svärföräldrarna ute på ön, tar nog med mig kameran och hoppas på lite härligt väder så man kan ta sig en trevlig promenad där ute.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin