struktur, struktur, struktur!

Jag verkligen avskyr när det inte finns någon struktur! Högskolan är så rörig och så dåligt upplagd. Man kan ju tycka att det borde finnas en ordentlig struktur när man pluggar på distans, men ICKE.
Försöker fixa så mycket som möjligt själv, tänk att lärarna inte ens verkar ha koll på litteratturen och dess innehåll, välj själv det ni tycker kan vara intressant att läsa, jo självklart kan man de. Men om det knappt finns nån uppgift att gå efter hur ska man då välja i alla dessa böcker vad som kan vara relevant, man får gissa sig fram till vad man tror man kan ha nytta utav.
SKÄRPNING!
 
Jaja jag ska väl ta igenom mig den här utbildningen med godkänt på ett eller annat sätt. Men jag ångrar mig nästan att jag bytte skola men vad ska man göra när man vill plugga på heltid och man inte får det på den instutionen man först valde.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin