Samla sig och ta nya tag

Det gick inte vägen denna gången som vi är otroligt ledsna för och tyvärr kände jag på mig det redan innan jag testat. Det började med att jag fick en liten blödning dag nio efter instättningen och bröt ihop i tårar, dock kom ingen större mängd eller ökning av blödningen men redan där förlorade jag mycket av hoppet på att få ett positivt test. All "mensvärk" försvann, brösten som tidigare var svullna så att det knappt gick att röra dem försvann, jag kände inget längre och det var då jag visste med säkerhet att jag inte var gravid. Men idag var det ändå den utsatta testdagen och negativt blev det och mensen har börjat komma.
Så idag har jag pratat med barnmorskan om fortsatt behandling vilket blir insättning av vårt frysta embryo, vilket vi hooppas ska gå bra då upptidningen en en svår process.
Det är svårt att beskriva hur vi känner just nu men vi samlar oss, tar nya tag och nya försök samt att vi ska försöka njuta av sommaren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin