Härliga helg

Veckan har gått och det är helg vilket betyder sovmorgon! Efter att ha gått upp runt fyra på mornarna vaknade jag strax efter sju HÄRLIGT, skönt att sova ut.
Dagen består tyvärr av städning och en massa diskning. Diskmaskinen har lagt av för tillfället, stannar i samma program eller stadie hela tiden och har börjat läcka vatten vi tror att det är stopp i något rör... så nu står disken i travar på diskbänken. Jag drar mig verkligen för att börja och sambon sitter på en fem timmars tenta så jag har ingen att ta hjälp av. 
Men imornn kommer min systers underbara barn, vi ska vara barnvakt så att de kan renovera badrummet i fred. Vi får se vad vi hittar på med dem. Längtar efter dem! Men kommer säkert va helt slut när de ska åka hem igen efter att ha busat och lekt en hel dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin