Kanske sista riktiga försöket...

Nu är det bara en månad kvar tills våran kallelse ska ha kommit, sen får vi se vad som händer, vad första mötet ger, och när behandlingen sen kommer igång. Men tills dess har jag och Christian bestämt att vi ska försöka med hjälp av ägglossningstest, vi har ju testat förut men det var länge sen nu och nu när cystan även är borta kanske vi kan ha turen med oss. Mensen är snart slut så det närmar sig att börja testa.
Christian masserade även min mage när jag hade som värst mensverk, han hade läst på lite hur man kunde lindra mensvärk eftersom man helst ska undvika värktabletter när man försöker få barn. Mensvärken bara försvann, bästa massagen jag nånsin fått tror jag, vilken lättnad det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin