En aktionsstudie och två rapporter

Skriva skriva skriva, läsa, anteckna och förbereda, så ser mina närmsta dagar ut! Har en aktionsstudie som ska in på måndag inför opponeringen, och två rapporter till som ska in inom den närmsta tiden och förbereda redovisning för dem. Det är MYCKET nu!!
 
Men bara en vecka kvar på min VFU känns både skönt och tråkigt. Kommer sakna alla goa elever och mina handledare. Men ju närmare slutet på VFU:n jag kommer desto närmare kommer jag mitt sommarlov. Tänkte göra en liten sammanställning av min tid som lärarstudent på skolan sen när allt pluggande har lagt sig lite.
Är ju lite skoltrött också så längtar till "sommarlovet"  med en paus i pluggandet. Tänk att komma hem efter jobbet sen och inte göra nått, att inte känna alla måsten från skolan, längtar. Men till hösten har jag sökt ytterligare en kurs kreativitet och vetenskap, en filosofi kurs. Hoppas att jag kommer in men då kommer det bli ännu mer pluggande i så fall.
 
Dags att fortsätta skriva lite på min studie efter en kaffe paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin