Fjärilar och ett embryo i magen

Blickarna och de leenden vi gav till varandra när det lilla lilla embryot satts in i min livmoder är oslagbara, lycka, kärlek och hopp. Det är faktiskt helt ofattbart att efter tre år av försök så vet vi att det faktikt finns nått i "magen" nu som förhoppningsvis fäster sig fast och utvecklas till en liten bebis. Vi är förväntansfulla och hoppfulla på att det ska gå vägen och massa fjärilar i magen finns det och om två veckor vet vi om jag faktiskt är gravid eller inte. 
Hoppas tiden går fort för vi vill ju veta nu!!!
 
Av alla 15 äggblåsor jag hade var det ägg i 12 av dem men ett av dem var bara ett skal alltså inte mogen än. Så kvar var 11 ägg där två blev befruktade och fortsatte att utvecklas. Ett av dem fick vi tillbaka som förhoppningsvis "gror" i mig just nu och det andra är i frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin