Vågar man hoppas??

Efter att ha varit på sahlgrenska och fått tid för behandlingen så har vi väntat och väntat på att mensen ska sätta i gång och självklart blev mensen sen. Men nu äntligen är den igång och i morgon kväll är det dags för första sprutan. Så SPÄNNANDE!! 
 
Frågan är om det inte är ödet?
Allt klaffar!! Från att det inte fann någon tid som passade innan sommaren för äggplock tills att det helt plötsligt blev en ledig tid. Jag har varit orolig för att behandlingen skulle störa min praktik och examination i skolan med tanke på att man ska åka in och kontrollera hur äggblåsorna ser ut. Men allt flyter på så otroligt bra. Eftersom mensen blev sen hinner jag bli klar med skolan och kontrollen/ultraljudet ligger dagen efter sista kursexaminationen. Om vi skulle lyckas på första försöket så skulle bebisen komma i januari när jag tagit min lärarexamen.
 
Så frågan är vågar man hoppas?? 
 

Kommentarer
» Sara Nordström

Hejsan håller alla tummar och tår för er. Har försökt att
Nå dig har du bytt nummer?

Svar: Hej, det låter bra det :) Har du? har inte fått eller sett nått och inget nytt nr har jag, konstigt! Men vi kan väl höras i veckan, nu börjar det ju äntligen bli lugnt med plugget så man hinner ses.
Liljekonvalj Flora

2013-05-16 // 20:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin