Nu ska vi få tillökning!!

 
Vi har länge varit inne på att skaffa en hund men vi insåg att det skulle bli för svårt med våra jobb/studier just nu och att det därför skulle få vänta. Besvikelsen blev stor så vi började prata om katter och det gick fort när vi väl bestämde oss för vi har tingat en liten ragdoll som ska heta Gramse när han kommer till oss i november.
 
 
När vi började prata om katter var kravet från sambon var att det skulle vara en lugn katt vilket jag instämde med, jag hade hört att bland annat ragdoll och norsk skogskatt skulle vara lugna så jag kollade runt, läste på, kollade på bilder och föll för ragdollen. Jag tittade runt på uppfödare och fann en passande så i går var vi och tittade på kattungarna och de var helt UNDERBARA! Så det blev en liten Gramse som ska få komma hem till oss i början på november och väntan är olidlig.
 
(Bild på den första kattleksaken)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin