Malmö & seminarium

Det blev en lång tågresa i helgen, jag har åkt till och från härliga Malmö ätit god hotellfrukost, vandrat runt på Malmös gator och mysiga stråk. Hälsat på en "gammal" klasskompis som har en liten blomsterbutik där nere i söder. Träffat nya floristkollegor på seminarier som var skälet till min resa. Jag är nämligen medlem i Yrkesrådet och ska nu vara med i kommande gesäll och yrkesbevis granskningar. 
Seminariet gav många nya och intressanta synvinklar genom flera diskussioner om yrket och med ett spännande nytt gesällprovs upplägg ser jag fram emot att få vara delaktig i granskningar och Yrkesrådet för att kunna utveckla det vackra och kreativa yrket.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin