Året börjar bra!

Tänk vad härligt att det nya året börjar så bra, för det första så börjar jag mitt NYA jobb i morgon och det kändes så otroligt bra att säga upp mitt gamla butiksjobb innan jul, vilken julklapp det blev! Och i februari åker jag till Malmö på seminarium för nya och gamla gesällgranskare. Ansökte nämligen om att bli granskare innan jul och blev nu härom dagen uttagen som en av tio nya granskare så kul!

Jag räknar också ner på mina studier som om en vecka är över efter två års studier, jag blir behörig yrkeslärare!!
 
 
Saknar för övrigt en kall och härlig vinter med snö samtidigt som jag nu har börjat längta till våren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin