Nytt år välkommen 2014!



 


Jag fullkomligt älskar att vi har kommit in i ett nytt år!! Allt känns så mycket bättre och vi går verkligen mot ljusare och nyare tider. Jag avslutar snart mina studier som är om bara 15 dagar, sen är det över! Jag har nytt jobb som yrkeslärare vilket jag aldrig kunde drömma om att få så fort då det inte finns så många skolor med inriktningen i närheten. Sambon är också snart klar med sin utbildning och vi har tänkt att kolla/leta efter en ny och större lägenhet i en ny stad så att jag får kortare pendlings avstånd och sambon lättare kan hitta ett jobb. Vi ska också börja planera för vårt bröllop titta på ekonomi och hur vi vill ha det, jag har för övrigt redan hittat några riktigt fina klänningar som jag kan tänka mig. Men eftersom ekonomin just nu är i botten då vi fortfarande är två studenter så får nog bröllopet dröja lite längre än vad vi egentligen kanske vill men det är ju så mycket annat roligt som händer innan att tiden antagligen kommer att rinna iväg.
vi ska snart in till sahlgrenska igen också men denna gången för ett möte om hur det har gått, våra möjligheter m.m. Vi har också tänkt att vi ska ta en längre paus till vårt sista försök mycket på grund av att vi inte orkar, det är så skönt att slippa tänka på allt och känna pressen, samt att Christian har börjat ta tabletter mot folatbrist som kan påverka fertiliteten så det tänkte vi att det ska få chansen att verka ifall det skulle ge oss bättre möjlighet att bli gravida annars börjar ett spännade äventyr mot adoption!
Men en sak som är bland de bästa händelserna för 2013 är när vi skaffade Gramse som verkligen har förändrat våra liv till det bättre och jag ser verkligen fram emot att ha honom i våra liv i många år framöver!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin